FAQ

Hoe kan ik mijn bestellingen zien?

Je ontvangt altijd een orderbevestiging per e-mail. Hier vind je een overzicht van je aankoop, de prijs en de aankoopdatum. Als je vragen hebt over je bestelling, kun je contact met ons opnemen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen als deze nog niet verzonden is?

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te annuleren of te wijzigen nadat deze is goedgekeurd en voltooid.

Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

Indien je vragen hebt over je bestelling, kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@serioussugar.com

Wat is de geschatte levertijd van mijn bestelling?

De verwachte levertijd bedraagt ​​4-6 werkdagen na verzending van de bestelling.

Kan ik Serious Sugar bellen?

Ja, voor dringende zaken kun je ons hoofdnummer +31(0)70 3226570 bellen. Maar omdat we het vaak erg druk hebben met het vinden van geweldige producten en merken, is het veel efficiënter om ons te e-mailen op info@serioussugar.com

Wat als een product uitverkocht is?

Misschien komt het nog eens terug, maar dat weten we nooit zeker. Het hangt af van het product. Dat gezegd hebbende, als je iets ziet dat je leuk vindt: koop het nu :)

Wat zijn de regels voor ruilen en retourneren bij Serious Sugar?

Lees hierover alstublieft ons retourbeleid . Om een ​​lang verhaal kort te maken: je kunt je aankoop (in de meeste gevallen) retourneren.

Is je vraag nog steeds onbeantwoord?

E-mail ons op info@serioussugar.com. Wij helpen je graag!